Jag är redan hemma jag är redan här

Sång:

Jag är redan hemma

jag är redan här

jag är mycket mera

mer än det jag bär

Jag är kärlek och ljus

och jag bor i vart hus

och jag bor i dig och dig och dig

till och med i den som säger Nej!

jag bor bakom rädslan

ilskan och hatet

Jag är livskraften som ibland

rinner över fatet

 

Jag är så mycket mer

mer än det jag ser

jag är allting som sker

jag är det jag tillber

 

Ruth Alice sång i utveckling 27.4.2016

Lämna en kommentar

Filed under Livstankar

Kommentera

