Clouds of sound – dela ljudspår i och för världen

Nu har jag äntligen tagit tag börjat göra och dela min dagliga improvisationer och dikter som kommer till mig. Mitt soundcloud-konto börjar nu fyllas! Varsågoda att lyssna:

https://soundcloud.com/ruth-alice-sounds

När det är så mycket som bubblar ur en så vill man, kvinna, en bara dela! Det kommer bli spoken word, sånger, dikter, kåserier, humor, allvar, galenskap och kanske en och annan livsvisdom. Fantastiskt att jag kan vakna, ta upp mobilen, sätta på inspelningen och göra en improvisation direkti sängen och dela på engång. Teknikens magi! Få se vad det nu ger i världen så sakteliga! Spread the good stuff! May the power of creation be with you! Or rather: the power of creation is with us all the time, are we ready to use it?

Mitt mål är att ta mig genom alla mina inre moln och dela så rena saker jag kan. Men ett ljudmoln kan man ju inte säga nej till – soundcloud now!

Lämna en kommentar

Filed under Livstankar

Kommentera

