Drömjobb: Ruth i rutan med barnen

Jag har nu ansökt om ett av mina drömjobb: programledare i Bolibompa i Svt! Berätta historier och göra saker, med och för barn – alltid med lekfullhet, hjärta och roliga hjärnan ihop. Vad kan bli bättre än det? Här är min ansökningsvideo. Nu är det bara att hålla tummarna, förhoppningsvis går jag vidare. Och har jag riktigt tur så ses vi som Ruth i rutan! Då lovar jag att ge det bästa jag har. 5 år efter att jag tackade nej till att vara sidekick i TV. Dags nu kanske…

Jag lämnar världen och ger mig in i tystnaden istället – servar mänskligheten på meditationskurs. Må fler lära sig fina vipassana och få frid och frihet i sina medvetanden! 

Vi ses på Dance for love härliga dansevent på plattan den 13 september kl 15. Dansa för livet, samhället och kärleken! 

Sedan uppträder jag med miljötangerad spoken word i klimatvalstugan nära hötorget mellan 17 och 18. 

Men helst ses vi i lekfullhetens värld…. varsomhelst!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

