Fullspäckad kulturnatt i Stockholm

Stockholms kulturnatt är här imorgon med buller och bång och jag är sen med att meddela om alla mina fina engagemang:
Först ska jag sätta på mig den röda näsan på stan i hemligt stort clownsällskap – kom till plattan kl 11! Eller så här några timmar före skriver jag öppet: Clowner utan gränser har fått uppdraget av Stockholms stad att glädja stadens barn i centrum och förorter med ett 60-tal glada clowner – underbart att få delta i det!

Sedan önskar jag er välkomna till MO, Mäster Olofsgården i Gamla stan, där jag är konferencier kl 18-20 med Figge Nordling för fint musikprogram! Hela kvällen löper där massor av program, FBEvent här

Sedan springer jag i väg till Sveavägen för att leda provapå-lektion i kubansk salsa på ABF 20.30-22 och avslutningsvis står jag på scen med eget scenmaterial – dikter, monologer och sång och dans på ABF 22.30.

Varmt välkomna kära stockholmare!

Kultur, livsodling, för livet!

Lämna en kommentar

Filed under Livstankar

Kommentera

