Ny scenföreställning och sprakande marsmånad på kommande

Vintern har äntligen kommit till Köpenhamn och jag har fått kasta mina första snöbollar. Med storytellingens och pantomimens förtrollande värld styr vi in i februari på skolan och skratten över kroppens fantastiska uttryckssätt blandas med glädje över akrobatikens ökande vighet. Imorgon styr jag in i tystnaden igen, en fjärde vipassanakurs för att lätta lite på bagaget och finna ny energi. Därefter kommer det att spraka:

3-4 mars håller jag en helgkurs om kroppens ordlösa kommunikation på Sensus i Göteborg (FB-event här)

SM-vinnaren i poetry slam Tobias Erehed och jag bjuder på en scenpoetisk föreställning LIVSATTEST 2012 och söker gigg för sommarens turné

vi bjuder på ett smakprov den 17 mars på MusicForLife-festivalen som ordnas av tre unga, käcka gymnasietjejer i Göteborg på Röda Sten. Musik och spoken word blandas under en kväll. Jag är också konferencier där!

I slutet av mars blir det storytellingföreställning på Commedia School i Köpenhamn

och hela tiden kommer jag att blogga på Commute Greener – inlägg publiceras även när jag är på semester!

Kanske kommer Göteborgsposten att publicera en artikel om mig. Och ny, riktig hemsida är på g. Så det händer saker!

Avslutningsvis – varsågod Tobias Erehed med sin superba dikt Integration om hur det är att invandra idag – vem är egentligen invandrare och varifrån? Norrlänningen uttalar sig om det där som kallas ursprung. Njut och boka oss för ett evenemang eller fest!

Vinterfrid

Lämna en kommentar

Filed under Poesigigg, Poesivideon

Kommentera

