Ögonkast

BLINK

 

Varför blinkar du så mycket?

Det är för att jag ska hinna med

Världen går så fort nuförtiden

Allting går så fort nuförtiden

 

 

Ibland får jag lite ont i ögonmusklerna

Av överansträngning

Men då tänker jag att det får jag ta

Det är värt det för att jag ska hinna med

 

Allting går i ett blink

I ett ögonkast

I ett ögonblick

Kastsystemet är tillbaka

Allting ska gå i ett kast

Ögonkast

 

Diktrad från försommaren.

Lämna en kommentar

Filed under Diktrader

Kommentera

